Aktualności

Mali Poligrodzianie w Berlinie

By 22 października 20108 grudnia, 2020No Comments

Wcześnie rano w piątek 22 pażdziernika 2010 wyjechaliśmy na krótką wycieczkę do Berlina. Gdy dojechaliśmy na miejsce sam widok z pociągu już był fascynujący. Nowoczesny dworzec Berlin Hauptbanhoff pełen podróżnych, sklepów z wszelkimi artykułami i różnymi świetlnymi dekoracjami zrobił na nas niesamowite wrażenie. Następnie wybraliśmy się na spacer po centrum Berlina, a tam obejrzeliśmy: Reichstag i dzielnicę rządową, Bramę Brandenburską, Pomnik Holocaustu, Kościół Pamięci oraz Potsdamer Platz . I tak spacerując po centrum dotarliśmy do Wieży telewizyjnej, na którą oczywiście wjechaliśmy. Na wieczór pojechaliśmy metrem do hotelu w którym mieliśmy spać . Następnego dnia zwiedziliśmy Tiergarten (ogromny park w centrum Berlina) i zobaczyliśmy pomnik Siegessäule na placuGroßer Stern. Popołudniu obejrzeliśmy jeszcze raz miasto płynąc stateczkiem po Sprewie. Ze statku przesiedliśmy się na pociąg i około godziny 16:20 wyjechaliśmy do Poznania . Wszyscy byli bardzo zadowoleni z wycieczki. Najbardziej nam się podobał widok z wieży telewizyjnej .

Kamil Bartosewicz

Mali poligrodzianie zapraszają na

Nabór do zespołu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.